hejhej:(

idag är jag arg och det är på grund av skolan,,,,,
dom har lagt in på skola24 som e en hemmsida från skolan där föräldrar kan kolla om sitt barn har varit frånvarande eller sen osv.
hur som helst så har dom skrivit in att jag har varit frånvarande 2gånger och det är inte sant..
2 hela lektioner.
och jag är så arg för att dom har anklagat mig för något jag inte har gjort.
buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu för skolan som gjorde fel.
hoppas dom tar tillbaka det för det där e bara så inte saaaaaaaaaaaant.

men hoppas att ni andra har det bra och att ni inte råkar ut för det om ände mig!
hejdå //kram:)


Kommentarer
Postat av: Daniella

SKOLAN HAR DAMP :O(L)

DOM FÅR INTE GÖRA SÅ MOT MIN ÄLSKLING <3

2009-11-29 @ 19:20:20
URL: http://ssoderling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0